Sunday, 21 May 2017

Bukit larut again 2.0

Bila sekali dah sampai puncak, secara rasminya I'm addicted! Well addited to hiking la apa lagi. Bila time nak tidur tuh boleh pulak aku rasa rindu dengan rasa penat hiking tu. Perasaan tu sesuatu yang aku suka and aku rasa tenang and gembira.

Jadi sampailah aku ke puncak untuk kali keduanya! Hiking ni sangat berkait rapat dengan hidup kita. Ada time kita struggle untuk naik, ada time kita sampai kat comfort zone, ada time kita kena rehat, ada time kita sampai ke puncak. Its like the journey of life.


Kali ni hiking, aku sakit sikit kaki kiri aku sebab minggu lepas aku dok ulang alik Tepeng-penang sebab aku tak dapat cari rumah sewa lagi. Sobs! But Alhamdulillah, aku still boleh sampai ke puncak. Mindset yang penting! If you think you can do it, you CAN do it!


Style sama je bila tangkap gambar atas titi ni. Aku suka, suka hati lah! Haha!

Next week dah start puasa, selamat berpuasa semua! Maafkan saya andai ada salah dan silap yang sengaja atau yang tak disengajakan.

No comments:

Post a Comment