Monday, 8 May 2017

Muzium Taiping 3D Art !

Rasanya last aku pergi muzium Taiping waktu aku form 2 or form 3 kot. Yearsssss ago. Sebab wakil sekolah masuk pertandingan melukis dan mewarna rama-rama sempena pameran rama-rama yang diadakan oleh pihak muzium. Dan artwork aku kena display kot kat muzium selama beberapa jangka waktu sepanjang pameran rama-rama diadakan. Walaupun, saguhati sahaja. He He He.

Jadi kenapa tiba-tiba aku cakap pasal muzium ni?

Ok kejap. Haritu aku jumpa Gambit. Hensem nye lahai. Tapi tak sempat nak tangkap gambar. Isyh.

Ok berbalik kepada muzium. Actually hari tu aku nak pergi jogging kat Taman Tasik. So on the way nak pergi tu memang akan lalu kat muzium and tiba-tiba my adik nampak banner kat muzium memberitahu sekarang tengah berlangsung pameran art 3D. Menarik bukan? Jadi keesokan harinya, kitorang pun pergi ke muzium untuk mempelajari sejarah negeri Perak. Erk ok tipu. Sebenarnya nak pergi tangkap gambar je dengan 3D art yang akan berlansung sampai September ni je weyh! It was since September last year until September this year. Memang berbaloi dan best sebab yuran nak masuk cuma 2 Ringgit Malaysia. Yas saya ulang, cuma 2 Ringgit Malaysia!































So guys, tunggu apa lagi? Datanglah melawat Tepeng weyhh. 3D art ni sampai bulan september ni je weyh kat muzium ni! Berbaloi dengan harga tiket yang cuma 2 ringgit sahaja untuk warganegara Malaysia. Jom melawat Taiping! :D

xoxo

No comments:

Post a Comment